EducationUSA Community Manager

Tasques a realitzar:

  • Dissenyar, actualitzar i penjar contingut sobre les activitats mensuals d’EducationUSA a xarxes socials i pàgines web.
  • Catalogar i comunicar totes les activitats d’EducationUSA amb l’equip i amb socis externs.
  • Documentar les activitats.
  • Ajudar amb el disseny i contingut de la web.
  • Portar l’estratègia i la gestió de xarxes socials.
  • Emplenar informes mensuals d’estadístiques.
  • Organitzar seminaris web amb universitats americanes mensualment i col·laborar-hi en xarxes socials.
  • Suport a projectes audiovisuals, desenvolupament de contingut per a xarxes.
  • Assistir a xerrades i esdeveniments de tant en tant per al desenvolupament de contingut per a xarxes.

Imprescindible:

  • Alt nivell d’anglès, castellà i català. Comunicació escrita en els 3 idiomes.
  • Facilitat amb Canva, WordPress, Drive, Zoom  i xarxes.
  • Experiència portant xarxes, creant contingut digital, community management.
  • Experiència en project management/habilitats d’organització i gestió de projectes.
  • Disponibilitat 10 hores setmanals al matí, entre 9-14h a concretar, entre dimarts i divendres
  • Possibilitat de treball en remot

Es valora:

  • Experiència estudiant/vivint als Estats Units.
  • Experiència amb públic juvenil i estudiantil.
  • Experiència en educació superior i/o administració de programes educatius.
  • Màrqueting/estratègia de xarxes/comunicació, SEO.
  • Flexibilitat d’horari, possibilitat d’assistir a esdeveniments puntuals a la tarda.

Si estàs interessat en aquesta oferta:

Si us plau, envia’ns el teu CV i una carta de presentació a ien@ien.es

Escriu a l’Assumpte del correu electrònic: Sol·licitud Community Manager

Data límit recepció candidatures: 5 de novembre de 2023